Галоўная | Рэгістрацыя | Уваход | RSSСуббота, 08.08.2020, 11:18

ДУА "Суцінскі НПК дзіцячы сад - базавая школа"

 
Суцінскі НПК
Статыстыка

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Аб арганізацыі прыёму ў першыя класы

     

    Міністэрства адукацыі звяртае ўвагу, што ў мэтах рэалізацыі Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 25 студзеня 2018 г. № 30 «Аб прыёме ва ўстановы агульнай сярэдняй адукацыі і навучанні ў іх» прынята пастанова Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь ад 3 сакавіка 2018 г. № 10 «АБ унясенні дапаўненняў і змяненняў у пастанову Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь ад 20 Снежная 2011 г. № 283 », якім унесены змены і дапаўненні ў Палажэнне аб установе агульнай сярэдняй адукацыі.

З 2020/2021 навучальнага года прыём дакументаў у I класы ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі (далей - УАСА) будзе ажыццяўляцца з 12 чэрвеня па 15 жніўня. У мэтах стварэння адзіных падыходаў да прыёму дакументаў для залічэння ў I класы УАСА лічым неабходным забяспечыць наступнае.

У адпаведнасці з Палажэннем аб парадку арганізацыі ўліку дзяцей, якія падлягаюць навучанню на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі (пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 8 лістапада 2006 года № 1493), гарадскімі раённымі выканаўчымі камітэтамі і мясцовымі адміністрацыямі варта прыняць рашэнні (пры неабходнасці перагледзець дзейсныя рашэнні) аб замацаванні за УАСА, размешчанымі на падведамасных ім тэрыторыях, жылых дамоў (далей - мікрараён).

У УОСО павінен быць выдадзены загад, які сцвярджае:

- адказную асобу з ліку намеснікаў дырэктара УАСА за арганізацыю і ажыццяўленне кантролю за ходам прыёму дакументаў у I класы;

- захаванне адзіных тэрмінаў прыёму дакументаў для залічэння дзяцей у I клас з 12 чэрвеня 2020 г. па 15 жніўня 2020 г .;

- графік прыёму дакументаў у I класы, які прадугледжвае прыём дакументаў з панядзелка па пятніцу як у першай палове дня (з 8.00 да 13.00), так і ў другой палове дня (з 15.00 да 20.00), а таксама ў суботу;

- адказных асоб з ліку педагагічных работнікаў УАСА, якія будуць ажыццяўляць прыём дакументаў у I класы ў адпаведнасці з зацверджаным графікам;

 

- іншае.

Звяртаем увагу, што прыём дакументаў у I класы УАСА павінен быць ажыццёўлены ў адпаведнасці з пунктамі 1, 2 артыкула 159 Кодэкса Рэспублікі Беларусь аб адукацыі (далей - Кодэкс), артыкулы 270 Кодэкса.

У першую чаргу прымаюцца ў I класы УАСА дзеці, якія пражываюць у мікрараёне дадзенага УОСО. Пры наяўнасці свабодных месцаў у УАСА могуць прымацца дзеці, якія пражываюць у іншых мікрараёнах.

Заявы ад бацькоў (законных прадстаўнікоў) дзяцей, якія пражываюць у мікрараёне УАСА, сумесна з іншымі дакументамі, усталяванымі артыкуламі 159 і 270 Кодэкса, прымаюцца ў адпаведнасці з зацверджаным графікам асобамі, пэўнымі адказнымі за прыём дакументаў.

Для прыёму заяў ад бацькоў (законных прадстаўнікоў) дзяцей, якія не пражываюць у мікрараёне дадзенага УАСА, лічым неабходным ўсталяваць наступны парадак. Заявы прымаюцца кіраўніком УАСА ў перыяд з 12 чэрвеня 2018 г. па 28 жніўня 2018 г. у час прыёму грамадзян і рэгіструюцца ў спецыяльна адведзенай для гэтых мэтаў кнізе рэгістрацыі заяў, у якой неабходна прадугледзець графы: прозвішча, імя, імя па бацьку (пры наяўнасці) аднаго з бацькоў (законнага прадстаўніка) дзiцяцi, якi звярнуўся з заявай; прозвішча, імя, імя па бацьку (пры наяўнасці) дзiцяцi; чысло, месяц, год нараджэння дзіцяці; адрас пражывання; дата падачы заявы; іншае. Прыём дакументаў, устаноўленых артыкуламі 159 і 270 Кодэкса, ад бацькоў (законных прадстаўнікоў) дзяцей для залічэння ў I клас УАСА на вольныя месцы ажыццяўляецца ў парадку чарговасці падачы заяў.

У выпадку звароту да 12 чэрвеня 2020 г. к кіраўніку УАСА бацькоў (законных прадстаўнікоў) дзяцей, якія не пражываюць у мікрараёне дадзенага УАСА, заява рэгіструецца як зварот грамадзяніна, на які даецца адказ у адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб ».

Інфармацыя пра мікрараён УАСА, парадку прыёму дакументаў у I класы УАСА, у тым ліку і на вольныя месцы, павінна быць даведзена

да бацькоў (законных прадстаўнікоў) дзяцей шляхам размяшчэння на сайце УАСА, інфармацыйных стэндах, інфармавання бацькоў будучых першакласнікаў на сходзе і інш.

Лічым неабходным кантроль і каардынацыю работы па прыёме дакументаў у I класы УАСА, у тым ліку рашэнню ўсіх спрэчных пытанняў, ускласці на намеснікаў старшыняў рай (гар) выканкамаў, намеснікаў кіраўнікоў мясцовых адміністрацый раёнаў у гарадах, начальнікаў упраўленняў (аддзелаў) адукацыі, спорту і турызму рай (гар) выканкамаў.

Міністр                                                                                                                                                                                                                                                      І.В.Карпенко

 

                                                                                      Зацвярджаю

                                                                          Дырэктар дзяржаўнай 

                                                                          установы адукацыі

                                                                          “Суцінскі навучальна-

                                                                           педагагічны   комплекс дзіцячы

                                                                           сад-базавая школа”

                                                                           __________Н.М. Мохарава

                                                                        

 

Аб арганізацыі прыёма ў 1 клас

ДУА “Суцінскі навучальна педагагічны комплекс

дзіцячы сад- базавая школа”

Дні прыёму

Час прыёму

Дата прыёму

Адказны

Панядзелак-

пятніца

 

9.00-18.00

12.06.2020

Сасноўская Т.П.,

намеснік дырэктара па ВР

 

Субота

9.00-16.00

13.06.2020

 

Выхадны: нядзеля

Панядзелак-

пятніца

 

9.00-18.00

15.06.2020-10.07.2020

Новік К.І.,

намеснік дырэктара па ВР

 

Субота

9.00-16.00

11.07.2020

Выхадны: нядзеля

Панядзелак- пятніца

9.00-18.00

13.07.2020-14.08.2020

Мохарава Н.М., дырэктар

Субота

9.00-16.00

18.07.2020,

25.07.2020,

01.08.2020,

08.08.2020,

15.08.2020

Выхадны: нядзеля

Пры наяўнасці свабодных месцаў дакументы можна падаць

да 28 жніўня 2020

Панядзелак- пятніца

9.00-18.00

17.08.2020-28.08.2020

Сасноўская Т.П., намеснік дырэктара па ВР

Субота

9.00-16.00

22.08.2020

 








Copyright MyCorp © 2020
Сделать бесплатный сайт с uCoz